Hoppas på träning snart !

Japp alltså ja hoppas värkligen på topp elite träning av riktigt duktiga tränare snart me ngn häst typ hamilton eller nån, sigge oxå han behöver å lite uppmärksamhet han me ! alltså de skulle betyda väääldigt mycke om ngn skulle tipsa en bra tränare väärkligen ! nu när ja ändå e inne på datan så kan vi ju ta lite frågor också !
 
Hej vilma ! lite this or that av mig.
Träffa en bloggläsare/snacka via nätet
Brunt/blått/lila
Stor häst/ponny
Långt hår/kort hår
chips/godis
jeans/mjukisbyxor
T-shirt/Linne
Justin Bieber/ Cody Simsons  / Emelie
 
this or that / Linnea

Dressyr/skogen
Linn Olsson/Tyra Sjöstedt
Blogg/FB
Seg ponny&hoppar som en gud/pigg ponny hoppar inte alls
Grisar/kossa
Kött/fisk
Hamburgare/korv

asso de e svårt att svara på alla frågor och de e många this or that som också tar lång tid att svara på !<33333 men de e super kul att ni kommenterar frågor och sånt ! så nu tar vi en frågestund ! p.s håller på att fixa headern ! d.s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0