Inlägget alla väntat på...

Japp, här kommer de komma ett riktigt långt inlägg. asso jag tycker de e jäääääkligt orättvist att storbloggarna inte kan tycka våra bloggar e bra, som när man andra portaler ex. blogg.se eller devote.se eller nått sånt, Nellie Berntsson må bara vara tolv men hon är verkligen en tjej som många ser upp till jag me ! hon e så jäkla cool asso ja skulle ge på riktigt va som helst för att se henne ! hon har själv skrivit att de e orättvist och jag ska kämpa upp till toppen ! alla måste ha mål ! mitt mål är att byta portal så att jag blir vilmalundqvistt.se de skulle va hur coolt som helst ! alltså jag sitter här med egna ord och tycker de e jäkligt dåligt att större bloggare alltså typ kissie och dom ser ner på oss mindre bloggare, alla har ju börjat på en annan portal de e sjukt orättvist, kanske för att dom ser bättre ut, vissa stor bloggare skriver ju inte ens någon bra text utan bara ser bra ut på bilder ! aaaaaah ! alltså de e ju klart alla måste kämpa men att vi inte kan få samma uppmärksamhet eller statestik, blir så jäkla arg på sånna som ser ner på sånna som inte kommit lika långt som storbloggarna. Jag är säker på att dom stör sig på mindre bloggar ! Men Nellie Berntsson kan jag säga med hundra procent att jag vet att hon inte tycker så då hon också blivit uthängd osv på STORA BLOGGARES BLOGG! hon e 11 snart tolv de spelar ingen roll man kan va från 7 till 30 och ha lika stor blogg ! blir as arg !!!!!!!!!!!! helst av allt skulle ja vela säga namn här men de tänker jag inte för jag är ingen äcklig unge som tror ja e cool för att jag har en blogg ! tack o hej !Galen kan jag också va ! :)) P.S bjuder ! ;) D.S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0