Dagen och imorgon

Idag har dagen varit helt okej. Tråk i skolan men den tas igenom som alla andra dar;-) träningen idag gick bra och den var väldigt rolignoch vi gjorde massa roliga övningar. Imorgon så slutar vi efter lunch. Och att sluta efter lunch= SKÖNT !! Så antingen ska jag bara hem och vila/sova av mig eller så ska jag åka till stan med min papiii<3 kolla skolavslutningsklänning, springskor och fotbolls skor:-) känner mig på något sätt taggad till imorrn så hoppas på en kulig dag med massa skratt och härligt slut på dagen. Love 2 you<3 glöm inte att käcka min andra blogg ----> Vilmalundqvist.horseworld.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0