Svar !

Kanske sent att fråga men har några frågor: 1. Vän med en som är 11-12år eller en som är 14-15år? 2. Vad är dina hästar för raser? 3. När började du hopptävla? Hur gammal var du då? Svar: 1 spelar ingen roll:) 2 jag har inga hästar tyvärr !3 jag började tävla när jag kände för de och då var jag 9år :) Vad gör du för sporter ? Svar: om du har missat de så rider jag ;) Tycker du det är viktigt med märkessaker ? Svar : nej Vad är din dröm ? Svar : att nå sm Hur gammal är Du ? Svar: 12:) DU HAR VÄRDENS BÄSTA BLOGG Vilma <333 svar : tack bästa du !<3 Hej! Har lite frågor till dig… Hur lång är du? Svar: 150 Hur kan du matcha dina kläder så bra och få fram en sån gryyyym stil? Lite tips? Svar : tar de som är snyggt:) Ska du på någon resa till något annat land snart?svar : Thailand och New york När kommer du till Göteborg svar: vet inte :/ Ha det bra världens finaste Vilma<3 svar: tack desamma <33 Hej Vilma ! Jag undrar om du har bestämt något datum om när du ska ha bloggträffen i Stockholm? Svar : nej de har jag inte :/ Min högsta dröm är att träffa dig! :D Japp orkar inte ta alla eftersom att vi sitter i bilen :/<33 hare !



Kommentarer
Jennifer

Du är grym !<33333

Svar: tack du me <333
None None

2012-08-06 @ 11:31:16
URL: http://lover.blogg.se
Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

Svar: japp allt är bra jag har kollat din blogg och jag ångrade mig inte ;)
None None

2012-08-06 @ 14:57:33
URL: http://powerpony.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0