Vinnaren av de blåa schbraket från Hööks !



Kommentarer
Sandra på SSridsport.blogg.se

Grattis till vinnaren! :) Skulle du vara intresserad av att göra ett länkbyte? Där vi lägger in varandras header i ett inlägg och länkar varandra? Om du är det så maila till [email protected] så berättar jag mer om hur jag tänker :) (Kommentarerna funkar inte alltid så det blir lättare att prata genom mailen, plus att man kan skicka bilderna där :) Kramar!

2012-08-04 @ 18:07:15
URL: http://SSridsport.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0