Dagen

Idag började jag 20 i 9 och slutade 1:) vi hade först engelska och då kollade vi på en film. "A christmas carol" hette den. sen hade vi spanska och kollade på en till film och åt popcorn och drak saft och den filmen hette vägen till el dorado tror jag. sen efter lunch skulle vi ha bild men vår lärare va inte där så vi fick slut 1:) skönt !! imorrn blir det jullov !!!:o i kväll ska våra kompisar sova här;) glöm inte att klicka in på madlady och kolla vad det finns i luckan idag:) Länk-------->tror jag iallafall;)<3 skriver mer sen !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0