Dagen

idag har jag bara varit i skolan. inget speciellt som hänt. eller inget har hänt faktiskt;-) har ni tips på vad jag ska skriva eller vad ni vill läsa lämna mer en gärna en kommentar !! kollar bara på beck typ.. sen har det inte blivit någon uppdatering för att jag inte haft lustenm lixom.. men kom ju på att jag vart i stan med min kusin:) köpte en julklpapp till mina vänner:-) åt en brownie med vanilj glass som var sjukt mäktig !! orkade inte äta upp typ hälften haha!! tror det var igår jag skrev att ni skulle få reda på vilka företag jag tatt kontakt med. tyvärr får ni bara reda på ett idag då det andra och jag inte är helt lixom i kontakt eller vad man ska säga men det som det antagligen är på gång är http://www.madlady.se/ sjukt coola och roliga kläder ! ska även klicka hem lite plagg snart !!<3 men nu ska jag gå och fixa mig för sängen !!<3 puuss !!
känner mig sjukt glad när jag ser på denna bild..<3


Kommentarer
Frida Hjerpe

Åh jättesöt kanin<3

2012-12-27 @ 00:32:57
URL: http://fridahjerpe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0