Godmorgon !!

Måndag..
Planerar att antagligen åka skidor och bara ha mus me vänner !:) börjar tio idag då det inte är mentorspass:) har bara två lektioner !! Matte 2 timmar och sedan spanska efter lunch men då sk vi fika och kolla på film! Mys !!<3 ska även hem till mi papi idag. Gud sju dagar kvar till julafton !:o helt sjukt! Det går nästan för snabbt;-) jag önskar mig sjukt mycke saker det här året !! Kläder pengar träningsläger fotbollsskor chaps snowracer;-) större säng häst ofc !!;-) och sjukt mycke mer kommer inte ens ihåg allt ;-) va önskar ni er i julklapp? Kul att veta lixom:) hörs sen puss !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0