HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ;-)

Har inte bloggat, har inte haft lusten men nu kommer de nåra inlägg;-) igår vare skola blää !!;-) sen åkte jag till Konsum och mötte Goa Vickan och så köpte vi lite godis och chips typ. Vi åkte hem till mi papi och kollade på cock pit;-) sen åkte vi hem till Vickan och hämtade hennes grejer kläder osv och jag hälsade på hennes marsvin och hennes katt, riktigt söta va dom !! Sen åkte vi hem till mamma och så sov Vickan här. Vi har haft super kul och hon åkte typ hem alldeles nyss;-) vi va också ute och åkte pulka :-) kul va de !!;-) haha shiiiit va vi garva ;-) men nu ska jag baka lussebullar och sen ska jag till horse show och möta lite Goa personer och om ni ser mig så kom gärna fram !!:-) så Globen horse show från 19.00- 23.10 !! Be there !!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0