Horse show !!

Japp när jag kom hem igår orkade jag inte blogga.. Klockan va ca tolv och jag skulle upp åtta idag då jag red idag:) men horse show. Först gick vi till mässan där jag träffa nellie Berntsson Smilla och många andra, fullt kan man säga att det var alla ville träffa nellie Berntsson och jag var såklart en av dom då hon är min största idol. Jag tog kort och fick aoutograf. Glad vart jag !!:D sen gick vi och åt på donken;-) vi gick till Globen och köpte godis och dricka osv sen satte vi oss på våra platser. Satt ganska långt fram och nära nellie !!:D showen var as bra och man blev glad av den !! Sen åkte vi hem typ hahaa.. Köpte inget på mässan behövde typ inget;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0