Idag är det nyårsafton:-)

Men jag orkar inte gå upp ur sängen !! Fast ska ju såklart göra det snart. Ska kolla på film eller köra Mario kart på wiiet;-) ska bara njuta av sista timmarna på året 2012 ska inte ha löften för hela året utan ska bara ha små mål som jag ska uppnå sen komma på nya mål. Men om vi ska ha lyktor sim vi skickar iväg ska jag skriva mina drömmar och skicka me dom i lyktan. Sen sk jag hålla tummarna att nån vill att mina drömmar ska gå i uppfyllelse där uppe... Men nu ska jag slappa vidare<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0