Kvällens läsarfråga;-)

Vad är det bästa med din foder/medryttar/skötar/din ponny;-)
Kommer köra några såna hör ibland. Tänkte slänga in ett inlägg då det inte har varit speciellt mycke blogginlägg:P dåligt jag vet men ska snart sova börjar 8 imorrn men det är ju fredag !!:-) ska även äta middag med Goa vänner senare på kvällen:-D vi ska käka lite pizza mysa ich bara snacka ut. Känner att jag är med bra människor nu men det är ju klart bollen studsar ibland men kommer alltid i rullning igen. Samma sak med päron och stallet allt studsar och då säts bollen i rullning igen. Även saker man köpt och böner som köper lika dant fast dom typ säger : de va min mamma som köpte den ! Och återigen sätts bollen i rullning men jag sköt den först ! Långt och virrigt inlägg vet men mycket känslor bakom de !!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0