Mery x-mas

Halloj !!:) har inte riktigt kunnat skriva så mycket !! Det är ju ändå sjukt mycket innan julafton !!:o ;-) kommer i alla fall lägga ut en video på allt jag fått !!:) är jättenöjd ich kommer få ännu mera på fredag !?;o kom och tänka på en sak.. Ja kolla ut i hallen och såg tre st soppsäckar med paket papper och vi får sjukt mycket nya saker men barn i tex Afrika har inte ens tillgång till rent vatten hela tiden !? De är faktiskt helt j**la sjukt !! Så tänk på vad ni säger och ge dom ni älskar en puss eller kram ring till den du tycker om och säg love you bby !! Tänk på att man bara lever en gång !! "Lev din dag som om det vore din sista" idag tycker jag att vi ska bry oss om allihopa !!



Kommentarer
Linn - foto och vardag

Du har himla fin blogg! :D

Allt bra idag förresten? :)
Lust med ett bloglovin byte?

2012-12-25 @ 10:50:42
URL: http://linnhalvardsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0