Sitter r i min säng..

Kollar på datan bloggar lite kollar på bloggar lämnar lite kommentarer här och där. Inser nu att när jag ser mig själv i spegeln så ser jag en ny person jag har förendrats sjukt mycket sen jag skaffade blogg !! Har haft denna blogg i ca 3-4 månader eller mer. Som sagt sitter i sängen har ett par tosa mysbyxor och ett svart linne uppsatt i trulls inget mer så se de inte för 2 månader sen då var det jeans snygga koftor osv allt för att få ett bra rykte visst e de så right;-) inget smink och bara chillar Thats the thing right!? Undrar verkligen vad människor tycker och tänker om sånt här allt för att många ska veta vem man e osv grejen är bara att man vill vara populär tro mig har vart där;-) men ben vill inte vara populär!? Men det är ju alltid nån/några som är populärare och man tycker att sånt är jobbigt. De tycker jag också. Har aldrig riktigt kunnat berätta förmycket här. Men nu har jag inset att de finns en ny Vilma som är jag, förstår ni vad jag menar? Virrigt inlägg vet men jag uppdaterar sen;-) kram kram<3



Kommentarer
Flix

Jag förstår precis. Fin blogg. Kolla gärna in min ;)

2012-12-04 @ 21:12:55
URL: http://www.flix.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0