Seriöst !?

Pallar fan inte, vissa människor verkar ju seriöst helt pisd up !? Såg en kommentar på nellies ig när hon lagt upp en bild på när hon smsar med paow och så ser man en kommentar : Seriöst nellie 12 år. Eller nåt sånt. Men asso poängen me detta inlägget är att man får göra va man vill med sitt liv även fast man e tolv. Kom igen Sverige;-) men ändå !? Aa den som skrev den där kommentaren , tänk efter nu för fan !? Skulle de va så kul att få höra typ seriöst du ska sitta hemma framför tvn hela dan med
Dina kompisar och göra läxor du får inte göra vad du vill du ska sitta här ! Xd come on think about it sweden;-) jag får göra vad ja vill med mitt liv och det får ni oxå !



Kommentarer
fanny och Filippa.

Jättefin blogg! Besök gärna våran och lämmna gärna en kommentar :) ♥ Allt bra?

2012-11-20 @ 07:02:34
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0