★Min åsikt om att rida med telefon★

Jag tycker att det är helt okej att rida med telefon, bara man lixom har koll över hästen. Jag rider med telefonen oftast MEN jag har alltid koll om jag tillexempel ska filma ta kort eller något sånt. Jag vill väcka era tankar om vad ni tycker. Säger inte att ni ska kommentera men om ni rider med telefonen så ska man hålla koll. Annars är de ju såklart Inge fel med de. Bara min åsikt men kika mig på ☞ Vilmik och skriv vad ni tycker om att rida med telefon så får jag se vad ni tycker. Hörs imorgon♡♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0