Nu funkar appen

Blogg.se appen funkade ju inte förut.. *sur* antingen får den funka eller inte;-) nää men imorrn fyller jag år:-) men bakningen är lite besvärlig;-) svårt att få till de.. Om ni fattar;-) kommer komma en video sen på alla grejer som jag får och bilder (kanske) men nu ska jag kolla på tv tror jag eller duscha. Måste duscha såklart innan släkten kommer;-) nä men kommer komma del 1 och 2 eftersom jag fyller år imorrn och dom kommer att sjunga för mig på morgonen och då kommer jag få lite grejer då också:-) men ni får ha de bäst så hörs vi ikväll eller på eftermiddagen så puuuuuuuuuss♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0