Godmorgon

Tisdag... Jag är sjuk har feber och mår verkligen inte Bra men drar mig till skolan endå för såklart när man är sjuk så är det nationella proven i svenska;-( så jag gör provet och sen går jag hem. Åker inte till stallet idag. Hoppas att jag blir bra tills på torsdag så jag kan rida lite denna veckan. Om 2 veckor åker jag till Thailand !!:-D happy;-) men nu ska jag fixa mig för att som sagt kämpa mig till skolan. Btw nu är det betalat. I sommar åker jag på träningslägret AW sporthorses vecka 32:-) ses vi?;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0