Skulle vart me min bästo frändo imorrn

Men blev ändringar då hon har väldigt mycke innebandy matcher:/ tråkig när vi inte har setts på 27738494949492 år !! Men vi ska försöka ses någon gång i veckan. Måste hinna ses innan jag reser bort på torsdag.. Men ska försöka hitta på något roligt imorrn kanske va med någon annan kompis eller åka till stan heller hitta på lågor med pappa:-) ska som sagt göra det bästa av situationen. Men ni får ha en bra fortsättning på eran Goa fredag och hoppas ni sa något snällt till någon speciell på alla ♡ dag !! Det gjorde jag i allafall !! Men godnatt ich förlåt för sjukt dålig uppdatering !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0