Dela ut reklam nudå

Kul;-) eller inte men de e ju fredag. Ska ialla fall jobba imorrn och då kommer antagligen en smink video:-) ska va servitris i morgon;-) får se hur det går... Men idag/ikväll ska vi ha möte ich åka till lokalen och lära oss hur vi ska lägga upp mat och sånt så det ska bli jätte kul verkligen:-) det kommer att vara jag mina två systrar lina och tuva och även våran syssling Denize:-) men nu sitter jag på bussen och ska som sagt dela ut reklam så hörs senare. Kanske i en video;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0