FML??

Jag har nu insett att mina föräldrar INTE tror på mig till 100% visst dom ställer upp att skjussa till träningar tävlingar osv men är det det ända som räknas? Att dom ska tro på oss och skjussa bara för att deras föräldrar inte gjorde det för dom? Ska dom ta ut de dom inte hann på deras barn dom på oss? Svaret är NEJ. Föreldrar ska finnas för en till hundra procent och stötta, trösta. Föräldrar tycker jag ska göra så att man vill prata om sin barndom med andra människor. Ska jag säga till människor att aa jag gick på ridskola en dag i veckan och spelade forboll 2 dagar i veckan? Alla har inte möjligheterna och det vet jag. Jag vill bara säga att kan man ska man. Sen ska föreldrarna hjälpa med läxor och andra problem som mobbing tex. Tillbaxntill mitt ämne. Men jag vill bara säga till er som läser bloggen att ge era föräldrar en extra kram och berätta vad dom betyder för er. Jag kan nog inte det. Jag känner som sagt att dom inte tror på mig. Dom kollar hellre på tv än att hjälpa mig med läxorna. Jag står på egna ben och har gjort det sen i 3:an ungefär. Men jag måste få hjälp jag klarar mig inte själv det gör jag inte !! Om någon i min familj ser detta inlägget hoppas ni/du kan hjälpa mig. Jag är inte som alla andra som bara kan gå fram och fråga om tex bio med kompisar. I pay everything !! Jag har ALDRIG fått pengar till godis/snacks eller något annat när jag gått på bio själv med vänner. Nevahh. Mitt nyårs löfte är att komma ut och röra mig och träna mycket. Men att en familjemedlem påpekar det så går gränsan. Jag Vilma Lundqvist.. Jag orkar inte mer.



Kommentarer
Anonym

Vilma lägg av, det är är seriöst inte okej att skriva. Även fast du kanske tycker så,skriv ner det i en dagbok i stället inte på din blogg.. Mamma och pappa hjälper dig i vått och tort.
Glöm inte att tänka dig för vad du skriver

2013-01-06 @ 20:57:38
Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2013-01-07 @ 16:37:07
URL: http://iamcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0