Hej allihopa;-)

Ska öra snart:-) sen ska ja vell kolla på film eller göra en sponsor video:-) kuuul !! Men nu ska ja ss äta. Va i stallet igår hos min älskling<3 ska dit imorgon också:* men rider imorrn. Idag/igår sov Emelie och Jenny hos mig. Vi var ju lediga eftersom att de var utvecklingssamtal idag:-) gick vell ganska bra för mig på samtalet:-) hoppas att det vi snackat om blir bra eller i alla fall bättre:-) "Gör något alldeles extra idag" krama den du hatar smsa den du älskar krama om alla i din familj och säg jag älskar dig• gör det för min skull. Jag ska göra det nu !!•



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0