Ligger i sängen

Ledig två HELA dagar pga utvecklingssamtal !!yeees:D och en äta bara:-D livet är najs;-) ska ligga och dra mig lite till sen går jag upp och gör läxan sen ska jag fixa en sak till No:n och sen dra till stallet:-) najjs;-) äntligen få sova ut. Asso skolan drar verkligen på energi känner det nu. Man måste verkligen få sovmorgonar för man orkar inte!?
Nä där får skolan en tumme ner !! Sen sa min mentor till hela klassen att vi har mest läxor i HELA 6-9 !? Jag går i sexan bara så att alla vet !!! Usch;(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0