Sängen

Ligger i sängen. Idag kommer mina Goa kusiner hem till mig och ska sova här tills imorgon !! Sen imorgon ska jag, enzo och mormor kolla på bio:-) vet inte riktigt vilken film men ska ändå bli kul:-) är vääääääääldigt trött men kolla lite på insta, bloggar osv. (Länka era bloggar så jag har något att göra;-)) ska även ut idag och åka pulka eller något? Vi har i allafall fått ganska mycke snö igen;-) så hoppas de ligger kvar nu !! Skulle gärna vela åka lite skidor idag men kanske får vänta lite? Jag vet inte. Dagen får komma som den kommer INGET planerat. Bara en riktig slapp dag !!!! Riktigt skönt faktiskt ! Men nu ska jag kolla igenom bloggar ( era?) så ha en lika underbar lördag som jag ska få ! Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0