Hej

Ridning idag och haft en sjuuuuuk lång bloggpaus känns de som i allafall. Men känner att jag ska blogga mera för då kan jag bara få berätta av mig allting. Känns bra. Ikväll kommer ett inlägg om mobbning. Och varför just mobbning kanske ni tänker då. Ska du härma Nellie Bääääääärntsson?? Svaret är bestämt
-Nej de ska jag inte!
Jag ska skriva om mobbning då två av mina absolut närmaste vänner har blivit utasatta för mobbning på nätet. En grupp har gått imot dom och hittat på saker om andra och spridit rykten som är totalt FALSKA. Ska de vara såhär 2013? Själv tycker jag att vi har lämnat sånt där som är bland de äckligaste man kan göra sen 2010 !!;-) men 2013 och alla andra pr ska vara mobbnings fria år. Vem är med mig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0