Hej

Ridning idag. Har inte orkat blogga idag pga av en väldigt jobbig grej. Men kul att ni hänger kvar !! Måste börja blogga nu igen så nu blir de inga bloggpauser på ett tag inte !! Har skrivit ett inlägg på ipaden om mobbning som kommer senare här på bloggen. Dom senaste dagarna har inte varit roliga och idag hoppas vi på att allt kommer att lösas. Men som sagt ridning idag livar er en videoblogg eller något liknande. Kul att ni hänger kvar och för er som vet om någonting om denna sak tack för allt stöd ! Här på bloggen eller någonannanstans ska de vara anti-mobbning. Vilka håller med mig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilmalundqvistt

Hej allihopa ! jag heter då Vilma och här på min blogg kan du följa mitt liv. Jag rider och det är såklart ett stort intresse. Är 12 år och älskar även att fota. Kram hoppas du vill följa min blogg på bloglovin.

RSS 2.0